Korkmaz’dan Açar’a Cevap ...

28.06.2010 22:47

Kesmetepe Belediye başkanı Vakkas Açar’ın bir basın kuruluşunda Adıyaman Milletvekili Mehmet Erdoğan ve kendisi hakkında yaptığı eleştirilere cevap veren Kesmetepe önceki belediye başkanı Ömer Korkmaz, “Sayın Vakkas Acar’ın yaptığı açıklamalar gerçeklerden uzak bir karalama kampanyasıdır” dedi.
       Korkmaz gazetemizi ziyareti sırasında yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Milletvekilimiz Sayın Mehmet Erdoğan'ı eleştirirken elinizi vicdanınıza koymanız lazım. Sayın vekilimiz daha ilçe başkanlığında iken Kesmetepe Beldesine hizmet ediyordu. Ancak bunu siz bilemezsiniz. Çünkü sizin hizmetle işiniz olmaz. Hele bir de düşünün %75'i hibe olan kanalizasyonu  Türkiye'de kaç Belediye yaptırmış bir araştırın. İşte bunlar karaladığınız sayın vekilimizin ve ekibinin birer eseridir, bunları siz bilemezsiniz.
       Çünkü siz böyle projeleri düşünemezsiniz ve sayın vekilimize teşekkür edeceğinize karalama kampanyanıza şaştım kaldım. Doğrusu Adıyaman Milletvekili Sayın Mehmet Erdoğan’a Kesmetepeliler adına binlerce kere teşekkürü bir borç bilirim. Bir de Besni'ye bakın Beldelere, Köylere yapılan hizmetlere, şimdiye kadar neden yapılmıyordu? Yazıya döksem saymakla bitmez. Şimdi gelelim Kesmetepe'ye: Sayın Başkan hayırlı olsun, bir de yardımcınız var. Ama desteksiz sallıyor. Diyor ki: "Ben Aleviyim", Ben inanmadım. Çünkü Alevi yalan söylemez hele başkalarının yerine Aleviler mert olur. Ama siz de bunu görmedim. Pekala, arkadaş desteksiz atarken neden müsaade ettiniz. Sayın Başkan kepçe çalışmıyor mu? Kamyonlar çalışmıyor mu? Siz aldığınızda Allah aşkına hangisi arızalıydı. Biz beş yılda size 195 Milyar borç bıraktık, peki siz bir yılda bunu kaça katladınız? Sayın Başkan maaş ödemiyorsunuz borç katlanarak gidiyor, peki siz ne yapıyorsunuz? Dokunmayayım dedim ama üstüme üstüme geldiniz. Bakın size bir konuyu anlatayım Bir gün kahvede oturuyordum. Bölge müdür yardımcısı Sayın Murat Bey ile mütaahit firma yetkilisi Yahya Beyle geldiler. Reis Bey biz ihaleyi feshedeceğiz dediler. Ben neden dedim Belediye bize hep engel oluyor ondan dediler. Ben şaşırdım o benim Kesmetepe'ye vereceğim en güzel yatırım ve öyle bir şeye müsaade edemem dedim. Meğerse dağım toprağım vermemişsiniz. Acaba neden dedim ve yardımcı olmaya söz verdim. Akkuyu muhtarına teşekkür ederim. Toprağı ondan aldık ve orası kazandı. Demek ki Kesmetepe'nin hizmete ihtiyacı kalmamış, dertleşeceğine neden faydalanmayı düşünmediniz? Çünkü Yol Su Hizmet Adalet ve Kalkınma partililerin işi "At binenin kılıç kuşananındır" bizi karalayacağınıza Kestepe'deki kooperatiften takip ederek gelirseniz görürsünüz. Geçmişi görmeyen geleceği bilemez.
Üç dönem Belediye Başkanlığı yapan bir kardeşiniz olarak çok sıkıntılı günlerimiz olmuştur. Buna rağmen televizyonlardan show yapmadım. Çünkü bizim mantığımız her zaman halka hizmet hakka hizmet olmuştur,” dedi.